sâmbătă, 2 noiembrie 2013

sneak a pick...

Acum catva timp in urma am facut un mic album a carui pagini erau mici plicuri din hartie pentru realizarea carora am folosit  multe tehnici de scrapbooking ( distress, stampilare, aplicarea mai multor culori de glimmer mist spray)

Zilele trecute m-am gandit ca as putea sa fac un alt album utilizand acelasi tip de plicuri. Tiparul pentru plicuri l-am luat de pe acest link  http://www.hausofw.com/2012/07/project-w019-vintage-envelope-mini.html  de pe blogul lui Frank Garcia .

Iata cateva dintre plicuri decorate. Nu sunt inca finalizate, deoarece inca nu m-am gandit la tema albumului. M-am gandit si la un sistem de prindere a plicurilor si sper ca in cateva zile sa finalizez albumul. Albumul va fi format din 10 plicuri.

Pentru decorare am folosit stampilele recent achizionate din colectia Anonymous a lui Tim Holtz. Nu sunt chiar ieftine dar merita...... Pentru inchidere am folosit nasturi pe care i-am confectionat eu.

Sper sa va placa ce-a iesit.
Sper ca in cateva zile sa revin cu noi fotografii ale albumului. 

multa inspiratie,
nicoletag
 XOXO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu