marți, 15 martie 2011

albume

Am revenit cu noutati. In ultimele doua saptamani am fost ocupata cu realizarea unor albume pentru fotografii care zic eu mi-au iesit extraordinar. Stiu, nu este bine sa te lauzi singura, dar chiar imi plac cum mi-au iesit.  Am avut idei bune si multa inspiratie. Dar ceea ce ma bucura si mai mult este faptul ca albumele vor ajunge in Statele Unite unde scrapbooking-ul este foarte apreciat. Sper ca persoanele care le vor primi sa fie incantate de ele de fiecare data cand le deschid. 


Astept comentariile voastre.
 nicoletag




5 comentarii:

  1. m-am indragostit de albumele tale...:))te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o super draguta. multumesc muuuullllllttttttt!

    RăspundețiȘtergere
  3. in semn de apreciere v-am oferit un premiu pe blogul meu:))il puteti primi si darui mai departe,dak doriti:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru albume ! Pur si simplu m-au cucerit :D Chear te pricepi. Ai o groaza de idei super in lucrari si toate sunt lucrate impecabil.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine... Trebuie talent ca sa iasa asa ceva din niste cartoane si niste panglici... Si tu il ai, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere